En infoskærm i din klub
Service og tilhørsforhold er nøgleordene for tiltaget med en infoskærm i din klub. Det giver en overskuelighed for såvel medlemmer af klubben som for gæster og modstandere og samtidig giver det mulighed for at vise det samarbejde, som I og vi har med hinanden.
Indholdet på infoskærmen er bygget op i et modulsystem, som det er let at navigere i. Samarbejdsklubben råder selv over ca. 80% af skærmen, mens FCM / FCM Klubsamarbejdet sørger for indhold i et modul svarende til de sidste ca. 20%.
Selve layoutet kan individualiseres til den enkelte samarbejdsklubs farver og både klubbens eget og FCM Klubsamarbejdets logo bliver integreret heri.
Systemet interagerer med KlubOffice og man vil derfor også kunne bruge fx bane- og kampoversigten herfra på infoskærmen.
Modulsystemet har indbygget en slide-funktion, så man kan lægge flere skiftende elementer ind i modulerne og selv definere, i hvor lang tid, man ønsker den enkelte information skal være synlig ad gangen.
I bestemmer selv i jeres klub, hvem der skal have adgang til at oprette og redigere informationerne på jeres infoskærm. Adgang dertil modulsystemet tilgås via login på www.fcmklubsamarbejdet.dk.
Det er gratis at være koblet op på infoskærm-systemet. Blot er det et krav, at man har en skræm til at hænge et synligt sted i klubben og at klubben selv skal sørge for, at der er WIFI-adgang til infoskærm-systemet kan køre.
I tilfælde evt. udfordringer med konvertering fra infoskærmsystem og op på skærmen, står I selv for at løse disse.
Ja - det kræver blot, at den/de eksisterende skærm(e) kan kobles til en URL (internet-link).
En infoskærm giver 20 billetkoder.
Billetkoderne er koder der kan bruges én gang til en kamp på MCH Arena